חשמל מהשמש: כל מה שצריך לדעת על אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית

ייתכן שבעתיד הנראה לעין השמש תהווה את המקור המרכזי לטובת ייצור חשמל, וזאת כתוצאה מפיתוחים טכנולוגיים אותם ניתן להטמיע אצלכם בבית. כל מה שרציתם לדעת אודות השקעה בייצור של אנרגיה סולארית – במדריך הבא.

אנרגיה סולארית: עתיד האנרגיה הירוקה כבר כאן, והוא זמין גם לכם

אנרגיה סולארית היא למעשה משאב אנרגיה מתחדש, והיא מבוססת על מודל שפותח עוד במאה ה 19. אנרגיה סולארית מבוססת על שימוש בקרני שמש אשר פוגעות בתאי ה-PV המצויים על גבי לוחות סולאריים, ובהתאם לכך מאפשרים לייצר חשמל דרך אנרגיה מתחדשת ולא כחלק מתלות בחברת החשמל. בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד ישראל עשתה קפיצה מטאורית בתחום, לא מעט בשל חברות המתמחות בייצור והתקנה של לוחות סולאריים בעבור משקי בית כמו גם עסקים.

השקעה כספית המגלמת בחובה שורה של יתרונות 

בעבורכם, מדובר בהשקעה כלכלית יוצאת דופן המגלמת בחובה יתרונות רבים. היתרון הראשון הוא כמובן היכולת העצמאית לייצר חשמל באופן קבוע, ובכך להפחית את חשבון החשמל. נוסף לכך, מדובר בטכנולוגיה ירוקה שבמסגרת השימוש ניתן להפחית את פליטת המזמים, ולעבור לשימוש בטכנולוגיה המבוססת על התקנה של לוחות סולאריים על גג הבית. מאחר ומדובר בהתקנה קבועה, אין צורך בתחזוקה רבה אלא בניקוי אחת לחצי שנה כמו גם ביקורת מצד החברה שבוחנת ביחד עם אנשי מקצוע את התפוקה של הלוחות, לצורך ייצור מקסימלי של חשמל. יתרון בולט נוסף הוא השקט שמערכת מספקת לכם. אחד מהחששות שנוגעים להתקנה של לוחות סולאריים היא הרעש שהמערכת יוצרת, אולם החדשות הטובות הן שמדובר באנרגיה שקטה שאינה פוגמת באיכות החיים שלכם ושל השכנים אלא להפך

ניצול הטכנולוגיה לטובת ביצוע השקעה לעתיד

קבלת עוד מידע על מערכת סולארית ביתית מהווה דרך מצוינת בעבורכם להצטרף לאלפי ישראלים שכבר עכשיו התקינו לוחות סולאריים על גג הבית. חשוב להבין כי היכולת שלכם כאנשים פרטיים לבצע התקנה של לוחות סולאריים על הגג היא בעלת פוטנציאל אדיר בכל הקשור להצטרפות לקדמת הטכנולוגיה, ובהתאם לכך ליצור ולבני המשפחה סביבה אקולוגית וחסכונית בעבור ייצור חשמל באופן קבוע דרך שימוש במקור טבעי, קרי השמש. שימו לב כי דרך חברה מקצועית המתמחה בתחום ניתן לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית המלווה גם באפשרויות מימון נרחבות, כחלק ממגמה של קבלת הלוואה ייעודית בעבור הקמה של מערכות אנרגיה סולארית. ההלוואה יכולה להגיע עד ל 100% מהעלות, כאשר ההשקעה חוזרת בתוך מספר שנים לאחר שהמערכת מתפקדת באופן רציף. מאחר והמערכת מחזיקה בין 15-20 שנים, ניתן בהחלט לומר כי מדובר בניצול של טכנולוגיה מתחדשת שבכוחה לשנות את היכולת שלכם ליצירה של סביבה אקולוגית אך גם חסכונית.

כיצד לבחור חברה לטובת התקנה של לוחות סולאריים?

אחרי שהסברנו את היתרונות הגלומים בהתקנה של לוחות סולאריים לטובת ייצור של חשמל, השלב הבא הוא להכיר את החברות העוסקות בתחום. בישראל פועלות מעל ל-17 חברות ולכן חשוב מאוד לבצע סקר בין החברות ולבחור בחברה בעלת ניסיון כמו גם לבקש מהחברה טלפונים של לקוחות להם נתנו שירות של התקנה, לטובת המלצות אישיות.
נוסף לכך, בדקו כי החברה מספקת לכם אחריות במידה ותתרחש תקלה כתוצאה מפגעי מזג האוויר או תזוזה של אחד הלוחות. שימו לב כי החברה גם מעניקה לכם שירות של העברת התוכנית לחברת החשמל, וזאת בשל העובדה כי לא ניתן יהיה להתחיל בעבודות ללא אישור. מאחר ואין אחידות מבחינת הדרישה של הרשות המקומית, בדקו כי אתם מקבלים מענה דרך נציג החברה שמטפל בהיבטים בירוקרטיים, קבלת מימון ולבסוף כמובן התקנה ושימוש במערכת יעילה, ירוקה וחסכונית.