איך ייראו תחפושות פורים 2021 בצל משבר הקורונה?

כשחגיגות פורים של שנת 2020 התבטלו בשל התפרצות נגיף הקורונה, כולנו חיכינו בציפייה לקראת שנת 2021, בתקווה שהשנה נוכל לחגוג כמיטב המסורת. אך כפי שזה נראה כרגע, גם השנה לא עתידות להתקיים חגיגות המוניות, ואולי אף לא יתקיימו חגיגות כלל. עם זאת, חוויית פורים אינה טמונה רק בחגיגות או בתהלוכות רחוב, אלא גם בהנאה שבלהתחפש, כך שלא חייבים לוותר על הייחודיות של החג, ובהחלט ניתן לחגוג אותו גם לצד בני המשפחה הגרעינית. אבל איך ייראו התחפושות של שנת 2021? ובכן… יש לנו כמה מסקנות, וזה בהחלט מעניין.

רגע, איפה רוכשים תחפושות?

בעוד שהחנויות עדיין סגורות, זה בהחלט לא קל לרכוש תחפושות לילדים, אבל ההורים היצירתיים מצאו כמה אפשרויות מגוונות, מקוריות ויצירתיות.

  • הזמנה אונליין. לא מעט הורים הזמינו דרך עלי אקספרס, איביי או אמאזון תחפושות מדליקות לילדים במחירים זולים ונוחים לכל כיס. גם ברשתות הישראליות ניתן למצוא תחפושות במכירה מקוונת, כך שההיצע די מגוון. אין ספק שמאז התפרצות הקורונה, כולנו התרגלנו לרכוש הכל באמצעות האינטרנט.
  • יד שנייה. מכירים את הפיצ'ר של מרקט פלייס בפייסבוק? או את קבוצות ההורים השונות? ובכן, לא מעט הורים רכשו תחפושות יד שנייה מהורים אחרים, ובכך שמרו על הכיס, וגם על הסביבה, ובמקביל, העניקו לילדיהם תחפושות מדליקות ומיוחדות. בהחלט מומלץ!
  • מכינים לבד. עם מעט יצירתיות ודמיון, ניתן להכין תחפושות באופן עצמאי, כך שאין צורך להיות תלויים בחנויות השונות, ובהחלט ניתן להכין תחפושות באמצעות כמה חומרי יצירה או מוצרים שיש בבית. חוץ מזה, רבים מההורים נמצאים עם הילדים בבית ללא מעש, וזו יכולה להיות פעילות נהדרת וחווייתית.

איך ייראו תחפושות פורים 2021 בצל משבר הקורונה?

דמויות חדשות? לא השנה

בכל שנה, אנחנו נוהגים לראות בחנויות תחפושות של דמויות חדשות, בין אם אלה דמויות של סרטים חדשים שיצאו לאחרונה (בעיקר סרטי דיסני) ובין אם אלה דמויות אהובות מהפסטיגל. בשנה האחרונה לא הופקו סרטים חדשים, והפסטיגל האהוב הועבר במתכונת מעט שונה (באופן מקוון), כך שאנחנו לא צפויים לראות תחפושות של דמויות חדשות.

מה כן אנחנו עומדים לראות? לא מעט תחפושות של נגיף קורונה, חיסונים, תחפושות של רופאים, רופאות וצוותי רפואה שונים, ואיך לא – תחפושות של שוטרים. כל הדמויות שליוו אותנו בשנה האחרונה, בצל הקורונה. נוסף לכל אלה, השנה פרץ טרנד מסורתי ודי מדליק "עין הרע", כשהרשתות השונות התמלאו במוצרים המסומנים בעין כחולה או ירוקה, החל מספלים, דרך שטיחים לחדרי ילדים ועד לפריטים דקורטיביים לבית, כך שגם תחפושות בסגנון זה עשויות ללוות אותנו בפורים הקרוב.

לצד כל התחפושות שצוינו מעלה, בואו לא נשכח את כל הדמויות הקלאסיות, שתמיד יהיו ויישארו באופנה, כמו חדי קרן, נסיכות, ברביות, חיילים, דמויות דיסני קלאסיות (סינדרלה, בת הים הקטנה וכו'), גיבורי על אהובים ועוד.

אפשר לחגוג את פורים, אבל קצת אחרת

נכון, השנה לא נצא אל הרחובות, לא נשתתף במסיבות ולא נצטלם בתהלוכת העדלאידע המקומית. עם זאת, בהחלט ניתן לחגוג את חג פורים לצד המשפחה הגרעינית, להכין משחקים מהנים ולהעניק אחד לשני משלוח מנות מתוק וטעים. מלבד זאת, לא מעט הורים מכורים לרשתות החברתיות, ולא יוותרו על העלאת תמונות לפייסבוק ולאינסטגרם, גם אם חגיגות הפורים לא יתקיימו השנה, ואם תשאלו אותנו – זוהי דרך נהדרת לחגוג את פורים ולשתף את כל החברים ובני המשפחה בתחפושות הייחודיות שלכם ושל הילדים.

חג פורים שמח!