מערכות CRM הן עמוד התווך של ארגונים רבים ומסיבות רבות וטובות. ZOHO CRM הבולטת היא דוגמה נפוצה לכך. חשוב לדעת, שמערכת זו זמינה כיום גם בעברית. מה זה אומר? ומדוע הדבר חשוב?

תזכורת על CRM

Customer Relationship Management היא מערכת אשר מרכזת בעסק, את כל הנוגע לאינטראקציה שלו עם לקוחותיו. מערכות אלה מאפשרות לשפר את הבקרה והשליטה בפעילות זו ולהפיק את המיטב, מהפוטנציאל שגלום בקשרי הלקוחות. תוכלו למצוא מידע נוסף באתר חברת הוליסטיק שעוסקת בכך. ללא ספק, CRM הוא תחום אשר כל עסק צריך להכיר כיום בין אם הוא מיישם זאת או לא. ולרוב העסקים מומלץ כן להשתמש בכך. אך בכל מקרה, עולם ה-CRM הוא מסוג הדברים, שמציעים תועלות עסקיות שאי אפשר להתעלם מהן.

העברית במערכת וחשיבותה

אנגלית היא השפה המקובלת ביותר בעולם המערבי, עבור מערכות מחשוב רבות. יש מערכות באנגלית אשר מגיעות עם תמיכה בשפות נוספות, אך רבים נשארים פשוט עם האפשרות באנגלית. יש לכך יתרונות מסוימים, כמו המידע הרב שיש באנגלית מבחינת תמיכה טכנית. האנגלית מספקת את "השפה המשותפת" לגבי אותה מערכת, בכל העולם. מצד שני, לשימוש בשפה מקומית כמו עברית יש כמה יתרונות, בהם:

עם זאת, עברית במערכות בינלאומיות כאלה איננה דבר מובן מאליו. זאת, מאחר שהשפה העברית, בדומה לערבית, היא בין השפות אשר נכתבות מימין לשמאל. מה שמכונה שפות RTL – Right To Left. זה אומר למעשה, גם כתיבה מימין לשמאל וגם יישור הטקסט לימין. כל זאת, שונה מאוד מהשימוש בשפות שנכתבות משמאל לימין כמו אנגלית. הוספת אפשרות האנגלית לתוכנה עשויה להישמע פשוטה יחסית, אך מסתבר שהיא דורשת לא מעט השקעה. כך שזמינות ZOHO CRM בעברית, היא חדשה משמעותית וחשובה.

ZOHO CRM בעברית - כל מה שצריך לדעת

ZOHO – וותיקה ובולטת

אחד השמות הבולטים בתחום זה מזה שנים, היא חברת זוהו. ZOHO מציעה במקור מערכת באנגלית, אשר ניתן לבצע בה התאמות שונות, כולל לגבי השפה. ZOHO CRM זמין גם כשרות ענן ובכך הוא נוח במיוחד, גם עבור עסקים קטנים יחסית. כך שללא ספק, זוהו היא אופציה שכל עסק ייקח בחשבון, כאשר הוא מחפש פתרון CRM אשר יתאים לו.

הוליסטיק

חברת הוליסטיק היא שותפה בכירה של חברת Zoho העולמית בישראל. הוליסטיק מתמחה כפי ששמה מרמז באספקת פתרון הוליסטי לעסקים, בכל הנוגע לניהול קשרי הלקוחות. זאת, באמצעות מערכת Zoho CRM ובכלל במחשוב תהליכים ארגוניים, על ידי כלי אינטרנט מתקדמים.

כיצד מפעילים את העברית?

בתוך מערכת ZOHO CRM תוכלו למצוא את אפשרות השפה העברית, בתוך תפריט Setup. בחרו באפשרות Personal Settings, לאחר מכן באפשרות Locale Information ולבסוף באפשרות Language. שם תוכלו לבחור בשפה העברית. כמובן, ניתן בהמשך לשנות את הבחירה, לפי הצורך. ייתכן שבסניפים שונים שלכם תשתמשו באפשרויות אחרות, דוגמת ערבית. הכול לפי דרישותיכם ובהתאם לנסיבות.

לסיכום

עבור עסקים, אפשרות העברית הופכת את ZOHO CRM לאפילו יותר אטרקטיבית מבעבר. לכן, מומלץ לכל עסק מקומי להכיר אותה וגם לנסות.