שליחויות לעסקים

אם אתם בעלי עסקים ויש לכם חנויות מקוונות, אתם בוודאי כבר יודעים כי השירות ללקוח ומהירות ההגעה של המוצרים לביתו הם אחד הערכים החשובים ביותר ללקוחות. מחקרים רבים מצביעים על כך שלקוחות מרוצים הם לקוחות שיהיו לקוחות קבועים של העסק וימשכו לקוחות נוספים. הדרך הטובה ביותר לדאוג למשלוח איכותי הוא לבחור בחברת שליחויות טובה. במאמר הזה נדבר על איך לבחור חברת שליחויות, איך העסק יחסוך כסף בטווח הרחוק ולמה חשוב להשקיע כל כך במשלוחים.

איך לבחור חברת שליחויות טובה?

בדקו את השעות שבהן חברת השליחויות עובדת

אם אתם עסק שעובד בשעות שאינן שגרתיות וזקוק למשלוחים בשעות אלו, כדאי מאד שתמצאו חברה שיכולה לבצע שליחויות בשעות שאתם מעוניינים בהן. חשוב מאוד לסנכרן בין שעות הפעילות של העסק לבין שעות הפעילות של חברת השליחויות כדי לוודא שמשלוחים לא מתעכבים ומגיעים ללקוחות בזמן שהובטח להם.

מהירות המשלוח

מהירות ההגעה של המשלוח היא המפתח להצלחה. לרוב משלוחים בארץ מדלת לדלת לעסקים ביתיים יתבצעו עד 5 שעות וחצי, כאשר השליח מגיע אל בעל העסק ומוסר אל הלקוח את החבילה כעבור אותו פרק זמן. במקרים מסוימים ובהתאם לאופי העסק, ניתן לבצע שליחויות מהיום להיום או גג מהיום למחר ולא יותר מזה.

פועלת באותו אזור גאוגרפי בבית העסק

אזור הפעילות של חברת השליחויות צריך להיות תואם לאזור הפעילות של העסק, כדי לאפשר משלוחים באותה עיר ובערים סמוכות. אם מדובר בחברה שפועלת בפריסה ארצית אז לא תהיה בעיה, אך אם מדובר בחברה מקומית חשוב לוודא את אזור הפעילות שלה.

ביטוח

חברת השליחויות צריכה להתחייב לביטוח במקרים שבהם נגרם נזק לחבילות. הדבר חשוב מאוד גם עבור הלקוחות, שידרשו את כספם חזרה.

למה  עסק יכול לחסוך כסף בטווח הרחוק?

חברת משלוחים טובה תדאג שהמשלוחים יגיעו בזמן ליעדם, כשהם שלמים ובאותו מצב שבו יצאו מבית העסק. במקרים כאלה החברה תפחית את הסיכויים לתלונות ודרישות להחזר כספי מלקוחות, פחות הפסדים על מוצרים שנשברו או נהרסו בדרכם אל היעד. לקוחות מרוצים יביאו לקוחות נוספים, ושירות מהיר הוא אחד הפרמטרים שבגללו לקוחות מרוצים מהקנייה ומעוניינים לקנות שוב.

למה חשוב לתת  חווית שירות טובה ללקוחות כיום?

ישראלים רבים יעידו כי שירות גרוע ולא המוצר שרכשו הוא הסיבה לכך שהם לא ירכשו שוב בבית העסק, ועסקים רבים עושים את הטעות הזו ונותנים ללקוח לחמוק מבין אצבעותיהם בגלל תודעת שירות נמוכה. השירות הוא המפתח לשימור לקוחות, לצבירת לקוחות חדשים, לצמיחה והתרחבות של העסק, ולהגעה לתודעה של הלקוחות. במילים אחרות, שירות רע יבריח את הלקוחות, והם לא יחזרו גם אם תשפרו את השירות בעתיד.

לסיכום, אם אתם רוצים לחפש חברת שליחויות טובה, אל תשכחו כי הקריטריונים האלה יוכלו לעזור לכם לבחון את החברה הטובה והמשתלמת ביותר בעבורכם, וחשוב לזכור כי  חברת שליחויות טובה היא גם כזו שיש לה ביקורות משבחות מבעלי עסקים אחרים, וכדאי מאוד לקבל המלצות ממכרים או קולגות. בהצלחה!